Pentru circulaţia sigură pe poduri

Aceste traverse de beton sunt aplicate în principal la poduri, în transportul de lung parcurs şi regional. Caracteristicile speciale sunt aşa-numitele şine de ghidare şi dispozitive de prindere. În cazul ghidării, două şine sunt aşezate paralel la o distanţă de cca. 180 mm care se unesc în formă de V la dispozitivul de prindere. Prin aceste măsuri de siguranţă se va putea împiedica la deraiere prăbuşirea trenului de pe pod ori spre exemplu izbirea acestuia de un stâlp de pod. În funcţie de necesităţi, puteţi alege între ghidare uni- sau bilaterală.

Avantaje:

  • Protecţie de siguranţă în caz de deraiere
  • Fixarea şinelor se face printr-o suprastructură de placă cu nervuri
  • Şinele de circulaţie şi de ghidare sunt de tip identic
  • Aceeaşi înălţime de traversă
Date tehnice / Traversă de pod P00 W60
Masă autorizată pe axe25 to
Viteza maximă200 km/h
Calitatea betonuluiC 50/60
Volumul betonului152 l
Greutate (fără întărire)350 kg
Lungime2600 mm
Lăţime300 mm
Înălţime traversă200 mm
Înălţimea centrului de sprijin al şinelor200 mm
Înălţimea centrului traversei190 mm
Suprafaţa de sprijin (total)7800 cm²
Aplicare standardTraversă de pod

Coridorul feroviar Bucureşti-Câmpina

680 Traversele de pod de tip P00 W60 sunt aplicate pe liniile ferate române.

Noi va contactam

Mai aveti intrebari legate de produsele noastre? Scrieti-ne pe scurt despre solicitarea dvs, si ne vom pune imediat in legatura cu dumneavoastra.

Callback
(* Campuri obligatorii de completat)